Home Lifestyle Tak blisko natury, jak to tylko możliwe prawo czystości składu w kosmetykach CD

Tak blisko natury, jak to tylko możliwe prawo czystości składu w kosmetykach CD

zelemydlacd

Delikatna pielęgnacja skóry z wykorzystaniem naturalnych kosmetyków zyskuje coraz szersze grono zwolenniczek. Kobiety szukają produktów, które nie tylko subtelnie pozwalają dbać o ciało, ale też tych, które nie mają negatywnego wpływu na organizm. Ta filozofia świadomej pielęgnacji towarzyszy marce CD, która od lat oferuje kosmetyki będące blisko natury. Ich receptury komponowane są zgodnie z prawem ?czystości składu? opierającym się na eliminacji kontrowersyjnych składników. Już teraz, także Polki pragnące mądrze wybierać sposób pielęgnacji, mogą poznać fenomen marki od lat kochanej przez Niemki!

Świadome pominięcie kontrowersyjnych składników, czyli znak 0%

Pragnienie korzystania z naturalnych kosmetyków jest większe niż kiedykolwiek, dlatego w zgodzie ze swoim DNA, marka
CD pokazuje, co tak naprawdę kryje się pod jej filozofią ?czystości składu?. Rozumiejąc i szanując naturę każdej kobiety, której zależy na delikatnej pielęgnacji, CD pokazuje moc transparentnych i starannie skomponowanych formuł swoich produktów. Filozofia ?czystości składu? marki CD bazuje na założeniu, iż ?mniej znaczy więcej?, dlatego w składzie produktów z jej logo nie znajdziemy szkodliwych substancji (0%) takich jak: silikony, parabeny, oleje mineralne, barwniki. W kosmetykach CD nie ma też składników pochodzenia zwierzęcego. Eliminacja wybranych komponentów niweluje ryzyko podrażnień skóry oraz alergii. Oprócz tego marka CD przeciwdziała prowadzeniu testów na zwierzętach, dlatego jakością jej produktów mogą się też cieszyć osoby zwracające uwagę na etyczne aspekty produkcji kosmetyków. Wszystko po to, aby oferować delikatną pielęgnację oraz dbać o najwyższą jakość produktów. Podejście to pod nazwą ?Reinheitsgebot
?? (ang. purity law) znane jest szerzej w branży browarniczej, która prowadziła je w XV w. w celu zapewnienia najwyższej jakości produkowanego trunku.

CD ? sukces zbudowany na zaufaniu

?Moja skóra potrzebuje tylko wody i CD do codziennej pielęgnacji? ? zgodnie z wynikami badań, ponad 80% kobiet w Niemczech zna i pamięta hasło, które marka CD po raz pierwszy zastosowała w swojej komunikacji w 1971 roku. Fakt, iż to zdanie weszło do codziennego żargonu, świadczy o sukcesie konceptu CD ? marka bowiem nie używa ?pustych? słów, lecz bazuje na wartościach i filozofii, które z roku na rok zyskują coraz szersze grono zwolenniczek. Od samego początku celem i ambicją marki CD jest oferowanie konsumentkom delikatnej pielęgnacji skóry opartej na świadomym wyborze. W procesie tworzenia kosmetyków,
CD przykłada niezwykle wiele uwagi do skutecznego połączenia kilku wartościowych składników, które przyjaźnie współgrają ze skórą. Nic więc dziwnego, że wiele osób, także tych z bardzo wrażliwą skórą, zaufało doświadczeniu marki CD. Z jej filozofią utożsamia się wiele przebojowych kobiet ? m.in. w latach 70. XX w. twarzą kosmetyków CD była Jil Sander, ikona mody i światowej sławy projektantka.

Historia marki CD zaczęła się w 1961 roku od wprowadzenia pierwszego, w pełni transparentnego mydła w kolorze bursztynu o delikatnym i przyjemnym zapachu. Kolejne lata przyniosły rozwój następnych kategorii produktowych, który nieprzerwanie trwa do dnia dzisiejszego. Żele pod prysznic czy dezodoranty w różnych formach to tylko jedne z najważniejszych kategorii produktowych, które marka CD opracowała z myślą o kobietach szukających bezpiecznej pielęgnacji.

Więcej informacji o marce CD i jej filozofii: http://cd-koerperpflege.de/pl/