Home Kariera i rozwój „ŚWIADOME BUDOWANIE MARKI. SKUTECZNE NARZĘDZIA KREOWANIA WIZERUNKU FIRMY”.

„ŚWIADOME BUDOWANIE MARKI. SKUTECZNE NARZĘDZIA KREOWANIA WIZERUNKU FIRMY”.

konferencjailony

Celem konferencji jest to, aby każdy jej uczestnik wyszedł z praktyczną i aktualną wiedzą wykraczającą poza to, co może znaleźć w literaturze i Internecie. Dlatego nie zapraszamy „konferencyjnych guru”, tylko osoby praktykujące z sukcesem od lat w dziedzinach, o których będą mówić.

Nie stawiamy na ekspertów celebrytów, lecz na osoby, które bez dużego rozgłosu obsługują topowych klientów, dostarczając im rozwiązań zapewniających przewagę na rynku. Nasi eksperci szkolą przedstawicieli Parlamentu Europejskiego, prezesów największych spółek giełdowych, a także dbają o PR i promocję międzynarodowych marek modowych i urodowych.

MIEJSCE: Monta Bistro & Bar
Konferencja ma być inna niż wszystkie, stąd miejsce również wyjątkowe. Nie biura, nie hotel i nie sala konferencyjna, ale klimatyczne MONTA BISTRO & BAR – tuż nad samym brzegiem Wisły. Z widokiem na piękną panoramę Warszawy. Szef kuchni zadba o pyszny poczęstunek w przerwach między wykładami, a organizatorzy o niezapomnianą atmosferę w trakcie szkolenia.

DO KOGO KIERUJEMY SZKOLENIE:
– do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw
– osób budujących własną markę
– projektantów mody stawiających pierwsze kroki w biznesie
– osób pragnących zgłębić tajniki budowania relacji z klientami
– osób zainteresowanych współpracą z gwiazdami jako ambasadorami ich marki
– firm zajmujących się organizacją eventów
– blogerów

TEMATYKA WYKŁADÓW:
1. Czym jest PR i dlaczego warto inwestować we współpracę z agencjami Public Relations? – Ilona Adamska

2. Asertywność i wysoka samoocena podstawą dobrego startu w biznesie – Monika Zamachowska

3. Zaufanie decydującym elementem sukcesu w budowaniu marki – dr Ewa Hartman

4. Bądź ekspertem w swojej dziedzinie. Współpraca z mediami – Piotr Cieszewski

5. Buduj wyjątkowe relacje z klientami – Alex Barszczewski

PANELE DYSKUSYJNE:
1. Blogosfera i jej ogromny potencjał PR-owy. Dlaczego warto współpracować z blogerami?
Wśród gości m.in. znana blogerka modowa Thirty Fashion, Honorata Dyjasek i … (ostatnie nazwisko zostaje tajemnicą).

2. Event marketing jako jedno z najskuteczniejszych narzędzi komunikacyjnych.
Wśród prelegentów PR-owcy takich marek jak NIVEA, AVON,WOŚP, SZLACHETNA PACZKA, PZU MARATON. Nazwiska i marki będziemy odsłaniać w ciągu najbliższych 2 tygodni 🙂

3. Współpraca z gwiazdami jako skuteczne narzędzie budowania marki.
(Znani projektanci modowi, których nazwiska pozostaną na razie tajemnicą opowiedzą o współpracy z gwiazdami kina, teatru i muzycznej sceny).

W cenie biletu – przerwa kawowa i lunch.
25 marca 2017 godz. 10- 16

Informacje pod nr tel 609 225 829 lub info@idmedia.pl

Check Also

Ekocuda wracają na wiosnę

Już niedługo, po raz drugi, w Warszawie odbędą się Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda. W…