Home Kariera i rozwój Prowadzisz salon fryzjerski? Dowiedz się, jak promować się z głową

Prowadzisz salon fryzjerski? Dowiedz się, jak promować się z głową

skuteczny-manager-salonu-akademiaversum

Nie każdy jest specjalistą od marketingu i sprzedaży. Właściciele oraz managerowie salonów fryzjerskich często nie mają pomysłu jak wypromować firmę. Przez to zdarza się, że inwestują w nietrafione kampanie marketingowe. Chcesz wiedzieć, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż i przyciągnąć klientów? Skorzystaj z porad Akademii Versum, które zostały bezpłatnie udostępnione na www.akademiaversum.pl.

Dlaczego warto korzystać z kursu?

Akademia Versum to specjalistyczne szkolenie biznesowe, które zostało opracowane z myślą o właścicielach i managerach z branży hair & beauty. Omawiane w nim zagadnienia pomagają w zarządzaniu salonem, wskazują nowe możliwości promocji i pozwalają zwiększyć sprzedaż. Obecnie kurs składa się z ponad pięćdziesięciu lekcji (platforma na bieżąco jest uzupełniana o nowe materiały), które zostały opracowane przez dwudziestu ekspertów. Dostęp do wszystkich treści jest darmowy i nie wymaga logowania. Wystarczy wejść na stronę i rozpocząć lekturę wybranego tekstu.

Materiały szkoleniowe stworzone z myślą o ludziach z branży

Platforma szkoleniowa z poradami biznesowymi to partnerski projekt Versum – jednego z najpopularniejszych programów do zarządzania salonami kosmetycznymi. Jego twórcy mają ogromne doświadczenie w pracy w branży fryzjersko-kosmetycznej i od ponad dziesięciu lat odpowiadają na jej potrzeby. Podczas tworzenia Akademii Versum jej założyciele podjęli współpracę z dwudziestoma ekspertami od sprzedaży, zarządzania i marketingu, wyspecjalizowanymi w sektorze hair & beauty. Dzięki temu platforma stała się bazą naprawdę wartościowych materiałów.

Lekcje, których nie możesz przegapić

Nie wiesz, czego spodziewać się po Akademii Versum? Oto krótkie opisy przykładowych porad biznesowych, które znajdziesz na platformie:

„Sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami” – Ewa Mielcarek dobrze wie, jak okiełznać nawet najbardziej wymagających usługobiorców. Dzięki jej poradom wyjdziesz z twarzą z najtrudniejszych sytuacji. Specjalistka radzi nawet, co zrobić, gdy klient żąda rzeczy niemożliwych.

„Plan naprawczy w salonie urody, czyli gdzie szukać przyczyn niepowodzenia” – cenne wskazówki Agnieszki Kühl pomogą przetrwać trudniejsze chwile w życiu firmy. Ekspertka tłumaczy specyfikę działalności w branży i radzi, jak nie dopuścić do regresu oraz poradzić sobie z ewentualnymi problemami.

„Jak stworzyć unikalne SPA?” – Ewa Nickel podpowiada, jak stworzyć SPA wyróżniające się na tle konkurencji. Nie wiesz, jak wybrać położenie gabinetu i jego profil? Szukasz grupy docelowej? Jeśli tak, to koniecznie zajrzyj do artykułu.

„Odpowiedzialność prawna fryzjera i kosmetyczki” – Elżbieta Wodo-Zacharek, doświadczony adwokat, radzi, jak nie łamać prawa we współpracy z klientem. Jeśli jeszcze nie wiesz, czym są odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa, to warto, abyś zapoznał się z tym materiałem.

„Jak zorganizować opłacalną akcję promocyjną salonu” – z poradami Marty Fiłoń dobrze zainwestujesz w promocję. Wskazówki ekspertki pozwolą wybrać najskuteczniejsze kanały reklamy i pomogą w zorganizowaniu efektywnej kampanii.

Więcej na:

www.akademiaversum.pl