Home Wydarzenia Nowa akcja kampanii Love&Care: „Restauracja przyjazna Bobasowi według społeczności Love&Care i bobini baby”

Nowa akcja kampanii Love&Care: „Restauracja przyjazna Bobasowi według społeczności Love&Care i bobini baby”

konkurs_restauracja

W dobie rozkwitu i popularyzacji restauracji, coraz więcej rodziców pragnie ze swoimi pociechami uczestniczyć w przestrzeni publicznej i spędzać miłe, rodzinne chwile w lokalach gastronomicznych. Właściciele lokali coraz częściej starają się sprostać potrzebom i oczekiwaniom, tworząc ku temu przyjemne i komfortowe miejsce w przestrzeni gastronomicznej.

Aby jeszcze bardziej wyjść naprzeciw rodzicom i maluszkom, zwiększyć świadomość restauratorów oraz dodatkowo zachęcić ich do większej otwartości na przyjęcie najmłodszych klientów i ich rodziców, marka bobini baby w ramach kampanii Love&Care przygotowała wyjątkowy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Został on zorganizowany we współpracy z portalem parentingowym familie.pl.

Czym jest Love&Care?

Kampania Love&Care marki bobini baby, jak sama nazwa wskazuje, promuje to co w rodzicielstwie najpiękniejsze – miłość, bliskość, troskę i wspieranie rozwoju maleństwa od pierwszych chwil jego życia. „Kochaj”, „przytulaj”, „pomagaj”, „akceptuj” to tylko część z zasad, jakie są rozpowszechniane, zaszczepiane i pielęgnowanie w rodzicach poprzez wieloaspektowe działania kampanii.

Poznaj szczegóły konkursu!

W październiku marka bobini baby i koordynatorzy kampanii Love&Care przygotowali bardzo obiecujący konkurs zarówno dla rodziców noworodków i dzieci do 1 roku życia, jak i dla lokali gastronomicznych, wychodzących naprzeciw najmłodszym klientom i ich opiekunom.

Zadanie jest niezwykle proste. Należy wskazać lokal, który Waszym zdaniem zasługuje na miano „przyjaznego rodzicom i bobasowi” i w jak najciekawszy sposób uargumentować swój wybór, odpowiadając na pytanie: „Dlaczego właśnie wskazana restauracja jest miejscem przyjaznym dla mam karmiących i rodziców dzieci do 1 roku życia?”
Jedynym warunkiem, jaki musi zostać spełniony, jest posiadanie przez wytypowany lokal własnej strony internetowej bądź fanpage na Facebooku.

Spośród nadesłanych zgłoszeń zostanie wyłonionych przez komisję 10 najbardziej interesujących odpowiedzi, a ich autorzy otrzymają nagrody w postaci kompletu kosmetyków marki bobini baby dedykowanych najmłodszym.

W skład każdego zestawu wchodzą produkty takie jak:

1 x chusteczki nawilżane z witaminą E bobini baby

1 x proszek do prania ubranek kolor bobini baby

1x krem na każdą pogodę bobini baby

1 x lipidowy płyn do kąpieli bobini baby

1 x lipidowy szampon do mycia włosów bobini baby

To jednak nie koniec atrakcji! Drugi etap konkursu będzie dotyczył wyróżnionych przez rodziców restauracji – każdy z wytypowanych lokali będzie miał okazję zawalczyć o zwycięstwo poprzez uargumentowanie, dlaczego to właśnie ich restauracja powinno otrzymać tytuł „Restauracji przyjaznej bobasowi wedługi społeczności Love&Care i bobini baby”. Dodatkowo dla 10 wyróżnionych przez komisję miejsc przewidziano nagrody w postaci pakietu podkładów i chusteczek nawilżanych bobini baby, zaś na zwycięską restaurację czekać będzie nagroda główna – dwa profesjonalne krzesełka do karmienia!

Zgłoszenia możecie przesyłać za pomocą portalu familie.pl. Szczegóły akcji oraz regulamin znajdziecie na stronie kampanii Love&Care oraz familie.pl.